Personal Loans > Personal Loans Near Me > Alabama > Geneva > Avadian Credit Union
default img
default img
Credit union

Avadian Credit Union W Maple Ave, Geneva

4.1
default imgdefault imgdefault imgdefault imgdefault img
(7)
Closed
Wednesday8:45AM–5PM

Looking for a loan?

I want to borrow
$
I need it for
Debt Consolidation
Want to borrow more than $5,000? Click here!

Reviews

There are 7 customer reviews. Check out their experiences with this business.

4.1 / 5
default imgdefault imgdefault imgdefault imgdefault img
  • G

    Glen K4GHC
    5
    default imgdefault imgdefault imgdefault imgdefault img

    Avadian credit union makes life so much easier . Staff are awesome and willing to go above and beyond to get your transactions and such achieved .. Thanks to the staff .

    Response from the owner

    Thank you so much for the kind words! We hope you have a delightful day!

  • G

    Gabrielle Cogar
    3
    default imgdefault imgdefault imgdefault imgdefault img

    Most women there are nice, but the older woman at the front desk with gray hair is rude!

    Response from the owner

    We appreciate the feedback. We will speak to our staff about your comments.

  • R

    Rich Oros
    1
    default imgdefault imgdefault imgdefault imgdefault img

    Worst financial institution that I have ever had the displeasure of doing business with. Paid my truck off almost 3 months ago. The credit union acknowledges a zero balance. They will not provide me with a title (they lost it), or even a payoff letter that has the necessary information on it so I can pay for replacement title. Again, almost three months later and I still can't get them to DO THEIR JOBS......

    Response from the owner

    Mr. Oros, we sent your title on 6/18. You paid it off on 6/3. You didn’t let us know you had not received it until yesterday. We prepared the title and mailed it again this morning. You should have it shortly.

  • j

    jay see
    5
    default imgdefault imgdefault imgdefault imgdefault img

    Always have had a great relationship with my branch in Geneva. I was overdrawn once and had several transactions and I just talked to them about it and they charged me for one which I thought was more than kind . I will say this that It's easy to overlook being overdrawn on the mobile app. That could be improved.

    Response from the owner

    Thank you for the kind words! It’s a delight to have you as a member. We hope you enjoy the rest of your Monday!

  • J

    John Doe
    1
    default imgdefault imgdefault imgdefault imgdefault img

    I opened a child's account and the Avadian and the bank clerk assured me there was no way for my child to overdraw the account. That was about as far from the truth as you could get. Avadian charged a $30 per transaction 'courtesy pay fee' on about ten small transactions. Then without notice they withdrew the fees and amounts overdrawn out of my personal account. I didn't know any of this was going on until the withdraw from my personal account. I went in to close the child's account that had a zero balance and they charged me another fee of almost $140 to close the account, called it attorney fees. They refused to disclose the attorney they paid the fee to. They refused to give me written conformation that the account was closed. I asked the branch manager for a copy of the paper I originally signed saying they could do what they had done and she said I would need a court subpoena to get a copy.

  • R

    Rachel Weisensale
    5
    default imgdefault imgdefault imgdefault imgdefault img

    This bank has been great so far I've been here for over 1 year now. They have treated me and my daughter great and this bank has the easiest online experience as well.

    Response from the owner

    We are so glad to hear that Rachel! Thank you for the 5* review. Have a fantastic Saturday!

  • S

    Shirley H
    5
    default imgdefault imgdefault imgdefault imgdefault img

    Always the best. If they error they own up to it and make it right. For over 15 years I have banked with Avadian and they are great.

    Response from the owner

    Thank you for the review Shirley! 15 years?! We are delighted to hear that.

Business Info

309 W Maple Ave, Geneva, AL 36340, United States

Nearby Personal loans in Geneva

  • Personal Loans
  • Payday Loans